Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2017 11:39 - Saw/ Убийствен пъзел 1 част
Автор: justme95 Категория: Хоби   
Прочетен: 339 Коментари: 0 Гласове:
0



 Режисьор на първата част : Джеймс Уан

В ролите : Лий Уенъл, Кари Елуис, Дани Глоувър, Кен Люн, Дина Майер, Майк Бътърс, Майкъл Емерсън, Бенито Мартинес, Шони Смит, Тобин Бел

Държава : САЩ

Година : 2004

Времетраене : 01:42:46

По-случай, излизането на 8 част от поредицата „ Убийствен пъзел“, реших да си го припомня, защото като разбра, че ще излиза нова част, не можах да повярвам.

В първата част се запознава ме с двама непознати (Адъм и Лорънс) , който се оказват оковани за вериги в една меко казано отвратителна баня, където на пода се оказва, че има труп, който е с наполовина липсващ череп. Звучи просто прекрасно, но все пак е ужаси, а не романтична комедия. И все пак дали двамата, непознати, нямат нещо общо ами разбира се, че имат единият е доктор, а другия е наемник под прикритие, който снима неверни мъже, но защо са се оказа ли в мръсна баня с труп, ами защото са попаднали на сериен убиец, който не е от обичайните стреляш и бягаш,а ги вкарва в игра и ги кара сами да се избият по- между си като играта е проста живей или умри е разбира се не и с подходяща мотивация, все пак и двамата има какво да губят, но кой ще оцелее след края на играта, това може да разберете само ако гледате филм и повярвайте ми ще ви завладей и ще искате да гледате и другите части и с нетърпение ще чакате новата игра, а тя не съмне но ще е убийствена.

Брутална актьорска игра, страхотен сценарий на филм и изобщо на цялата поредица.

Идеята на филма е да ви накара, не да се страхувате от него, а да ви накара да цените собствения си човешки живо, да застанете зад грешките си макар и с доза побутване и страх, да се замислите за околните, да мислите в какво сте искали да се превърнете, а в какво същност сте се превърнали и това аз лично мисля, че е много добре пресъздадено, е разбира се има си и своите минуси, но в филма не става въпрос само, за актьорска игра и добре написан сценарий е поне за мен, ме докосна и ме накара да се замисля, дали някой би се подложил на така игра не на сила а доброволно, дали ще има куража, да застане със своите грешки и постъпки, аз мисля, никой не би се подложил, не и нормален разбира се, дори и аз не бих си го причинила, до такава степен и дано не се налага такива крути действия, сега като се замисля ми прилича на  детектор на лъжата, но в краен вариант.

Ако сте фенове на филма под ревюто може да оставите коментари дали ви е харесало дали искате още такива рвюта и какво бихте ми препоръчали за гледане за четене няма значение, какъв е жанра щом на вас ви хареса може и на мен да ми хареса.

Приятно гледане и както казват в филма: ЖИВЕЙ ИЛИ УМРИ….

Благодаря, че прочетохте, ревюто ми!



Тагове:   бъди себе си,   живей,   SAW,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justme95
Категория: Хоби
Прочетен: 23967
Постинги: 33
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930