Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2017 18:55 - Заплетени
Автор: justme95 Категория: Хоби   
Прочетен: 249 Коментари: 0 Гласове:
0



 Кратко въведение в книгата: Заплетени е първа книга от общо четири на авторката Ема Чейс.

Издателство за България: Егмонт

Книгата е от: 2014 г.

Брой стр.:320

Жанр: Романтичен

В „Заплетени“ действието се развива в Ню-Йорк, а главните ни герой са: Дрю Евънс, който е богат, красив, арогантен, може да има всяка жена, която поиска и работи при баща си.  Звучи като една изтъркана история, която сме чували много кратно обаче не е. А на другия полюс е Катрин Брукс, която е новата служителка при баща му.

И какво е обща между тях освен, че и двамата работят на едно и също място оказва се стимула за победа, до като единия не побеждава другия и тогава се оказва, че е болен от грип, а дали Дрю е болен от грип или е болен от нещо наречено любов, може да разбере само ако прочете книгата, която е уникална и се разказва от гледната точка да Дюр, което си е рядкост в книгите от такъв жанр, защо както знаем в повечето случаи историята се разказва от жена.

Аз лично последната, която четох беше „Грей“ от поредицата „50 Нюанса сиво“, но да поясня двете книги нямат нищо общо една с друга и стила на двете авторки е корено различен.

Има и друго авторката освен, че ме изненада приятно с факта,че историята се разказва от мъж и неговата гледна точка, но и с това че, до като четях книгата главния герой се обръща към читателя и не говоря с послания, а наистина давам пример с това ,че до като Дюр, разказва историята как е болен от грип изведнъж спира и примерно казва:  виждаш ли това или онова, или виждаш ли човека който тича през Сентрал парк това съм аз, цитирам по-памет.  

Което до сега не съм срещала в друга книга и това ме изненада много приятно, както и самия и стил на писане и тази лекота, която и придава. До като четях първата книга на моменти ми, прилича ще на „Красив Негодник“ на Кристине Лорен и стила и е подобен макар, че героите на Лорен не говорят от собствено име до като при Ема Чейс е обратното, но двете поредици само си приличат, без да се припокриват една друга.

Оригиналност на сюжета: Отличен (6)

Креативност, външен вид и други подобни на героите: Отличен (5)

Подходящо за разпускане четиво: Много добър (6)



Тагове:   грип,   Дрю,   Ема Чейс,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justme95
Категория: Хоби
Прочетен: 23852
Постинги: 33
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031