Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2017 15:50 - First deta book tag.
Автор: justme95 Категория: Хоби   
Прочетен: 348 Коментари: 0 Гласове:
0



 1.       The Awkward First Date – Книгата не беше лоша, но искрата липсваше за теб.

Монахът на Матю Грегъри Луис, просто или  аз не разбирам автора и неговия стил на писане или съм прочела книгата в неподходящо време, даже не съм, за ради липсата на искрата, но до момента прочетеното книгата не е лоша, но не е за мен, поне за сега…

2.       The Cheap First Date – книга, която не оправда очакванията ти.

Вих ме, на Никълъс Спаркс, страхотен автор, взех си, я след като прочетох, негова друга книга и имах големи очаквания, но не останах разочарова…

3.       Well-prepared First Date – книга, която е била по-добра от очакваното.

Всички наши меса, надмина всички, мой очаквания и съжалявам, че не я прочетох по-рано, защото има толкова дълбок смисъл в тази книга, която е написала авторката, че аз останах изумена от всичко и всички…

4.       Hot But Dumb – красива корица, не толкова добро съдържание.

Монахът на Матю Грегъри Луис на издателство Dejabook е уникална с твърди корици е книгата, но съдържанието в нея не ми допада, за сега…

5.       Blind Date – книга, която си започнал без да знаеш нищо за нея.

Поредицата за Красив негодник на Кристина Лорън, просто една приятелка ми надува ще глава да седна и да я прочета миналото лято и аз я гледах много скептично, но си викам защо пък да не пробвам в крайна сметка е мнение и наистина ми хареса и съдържанието на цялата поредица, но любимата ми е първата книга и я препоръчвам изцяло на женската аудитория…

6.       Speed Dating – книга, която прочете много бързо.

Оле една ли да беше, Поредицата за Хари Потър, Поредицата за Красив негодник, Всички наши места, Вината в нашите звезди, Къде си Аляска и още много други, за който не се сещам в този момент, но не са по-малко значими от изброените горе.

7.       The Rebound – книга, която прочете веднага след книжен „махмурлук“, което донякъде развали удоволствието от книгата.

Тук, ще се повторя и ще кажа Виж ме на Никълъс Спарк.

8.       The Perfect First Date – книга, която беше перфектна.

За мен лично книгата която е перфектна е поредицата на Хари Потър.

9.       Humiliating First Date – книга, която ми е неудобно да призная, че съм харесала/ неудобно ми е да чета на публично място.

Поредицата 50 нюанса сиво ми, хареса и ми е трудно да си го призная, защото виждам какво е мнението около тази книга. Харесва ми как са представени героите и един друг поглед има върху любовта и секса…



Тагове:   книги,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justme95
Категория: Хоби
Прочетен: 23854
Постинги: 33
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031