Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2017 16:13 - Любовни престрелки
Автор: justme95 Категория: Хоби   
Прочетен: 287 Коментари: 0 Гласове:
0



 Автор: Джули Джеймс

Издателство за България: „ Санома Блясък България“

Година на издаване: 2011 г.

Брой стр. 240

Жанр: Чиклит, Криминални

Първо искам да кажа че, от страшно много време се чудя дали да се захвана с книгите на Джули Джеймс и разбира се с коя да почна, защото, покрай моето чудене жената не е спряла да пише и през Великденските празници, най-накрая се реших и се спрях на „Любовни престрелки“…

Самата книга е малка по-обем и аз лично я четох в електронен вариант, защото се оказа, че е разпространявана само със списание, което няма смисъл да назовавам след като е изчерпано количество.

Действието на книга се развива в Щата Илинойс, а главната героиня е една много секси заместник - прокурор Камерън Линд ,която се намира на лошо място в лош момента,а имено един хотел Пенсинсюла, в който се извършва убийство и единствения свидетел на престъплението е тя, която е разпитана не от кого да е а от единствения човек на земята, който тя не иска да вижда до края на дните си, а имено агента на ФБР Джак, а защо не иска да го вижда, ще оставя на драгия читател да разбере сам, както и в какво убийство  е въвлечена и защо единствения, човек който може да я предпази, много я мрази...

Мнението ми, за първия сблъсък с тази авторка е 50 на 50 процента, може би защото тръгнах с големи очаквания към нея и най-вече към нейното творчество, за сюжета на книгата не мога да кажа, че на моменти ми беше доста разгадаем, и очаквах повече съревнование между двамата главни герой, повече динамика в самите действия на героите.

Като стила на писане мога да кажа, че е доста приятен и мисля в бъдеще да се пробвам и с други нейни книги в крайна сметка това че, една нейна книга не ми е харесала много не означава, да спра да я чета…

За оценки на сюжета бих дала 3,5 от общо 5, защото отнемам заради предвидимостта на сюжетната линия на моменти и заради динамиката, според мен може ще още да се разгърне.

За самите герой в книгата бих дала 4 от 5, защо взимам една звезда защото ми липсва ще захапките на двамата главни герой.

Като цялостно давам на книгата 4 от 5, все пак стила и ме грабна и се надявам с другите и книги да намеря това, което ми липсва ще в тази книги и да си е градила писането.

Препоръчвам я на всеки, който му се, чете нещо леко, забавно и изпълнено с много драма и любов.

Под ревюто може да оставите коментари дали ви е харесало дали искате още такива ревюта и какво бихте ми препоръчали за гледане за четене няма значение, какъв е жанра щом на вас ви хареса може и на мен да ми хареса.

Благодаря Ви!!!



Тагове:   герой,   чиклит,   джули,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justme95
Категория: Хоби
Прочетен: 23895
Постинги: 33
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930