Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2017 14:34 - Читателски навици
Автор: justme95 Категория: Хоби   
Прочетен: 269 Коментари: 0 Гласове:
0



 Имаш ли определено място, на което четеш у дома или някъде другаде?

-          На леглото, на земята, в лекции макар и да не трябва в метрото…

2.       Коя е книгата, която най-силно ти е повлияла? Или книгата, която най-силно те е замислила и те е накарала да промениш нещо в живота си?

-          Всяка книга, която чета ми повлиява по един или друг начин на живота, но книгата, която ме е карала да се замислям е поредицата за Хари Потър.

3.       Разделите или друго?

-          Ако има книгата разделител, ако няма и съм я почнала каквото има под ръка (билети, лисчета, касови бележки) :D

4.       Може  ли просто да спреш да четеш или трябва да стигнеш до точка, страница или глава на страница?

-          Аз като студент, се научих да чета до където стигна не зависи му дали е точка, запетайка или по средата на изречението, но най-често ще си дочета страницата или ще стигна до някоя точка.

5.       Обичаш ли да ядеш или пиеш по време на четене?

-          Не обичам, защото забравям за яденето и пиенето до като чета, но ми се е случвало, а и като чета книга има голям шанс, да я нацапам я с напитка я с храна.

6.       Музика или тв до като четеш?

-          Твърдо съм за музиката, защото не мога до чета да гледам телевизия, защото ме разсейва, а се напрягам да чета и да следя какво дават по- тв, до като музиката пускам и забравям, даже ми помага да се съсредоточена върху действието на книгата и не чувам шума на вън, ако съм в нас или на вън…

7.       Една или няколко книги на веднъж четеш?

-          Няколко книги, защото ако се уморя от един свят винаги мога да се пренеса в друг с друга книга и сигурно в момента чета над 10 книги….

8.       Чете само в къщи или на всякъде?

-          Чета навсякъде само да се чете, няма значение къде.

9.       Четеш на глас или на ум?

-          Чета на ум, на глас само ако някой цитат ми е харесал и си го повтарям, за да видя как звучи на глас.

10.   Прехвърлящ ли страници на пред за да видиш даден сюжет?

-          Случвало ми се, да прехвърля страница или абзац напред за да видя какво ще стане. Но много рядко в повечето случей си чета ред по ред.

11.   Пречупваш ли гърба на книгата или я пазиш като нова?

-          Като си купя даде книга искам, да си я запазя като нова. Но рядко се случва, защото я дадеш на някой или  местиш местоположението, но винаги гледам да ги пазя.

12.   Пишеш ли в книгите си?

-          Не си драскам в книгите, освен ако не е някой автограф на някой автор.

13.   Художествена или нехудожествена литература? Или и двете.

-          С две ръце Художествена литература, нехудожествена чета само когато ми се налага в случаите по-време на сесия.

14.   Електронни или хартиени издания? Или и двете?

-          И в двата варианта, чета и двата варианта си имат своите плюсове и минуси, но няма нищо по-хубаво от книга в ръка, ах как обичам да ми мирише на книги…

15.   Можеш ли да захвърлиш книгата, ако авторът или самият текст те дразни?

-          Случвало ми се е да оставя книга, защото някой автор не ми е харесал стила на писане или сюжета ме дразни или не отговаря на очакванията ми, но няма да споменавам имена на книги и автори, за да може всеки да има собствено мнение по-въпроса за дадена книга или автор.

16.   Ако в книгата, която четеш главните герои те дразнят, може ли все пак да се нареди сред любимите ти книги?

-          Едва ли, ще може както казах, по-скоро мога да я до прочета книгата, от колко да ми стане любима или някой герой.

17.   Какво четеш в момента?

-          Червен игрев на Пиърс Браун, Вестители на Цвети и още много…

18.   Коя е последната книга, която си купи?

-          Пасажер на Александра Бракен

19.   Какво предпочиташ – поредици от книги или самостоятелни издания?

-          И двете

20.   Има ли книга или автор, които препоръчваш отново и отново на всичките си приятели?

-          Да, една ли е книгата и автор, който не бих препоръчала, като започнем от Роулинг и няма край хахаха…

21.   Как организираш книгите в библиотеката си? (по жанр, заглавие, име на автора, т.н.)

-          Книжната библиотека я организирам по- издателства, електроната е по-папки и имена на авторите.

 



Тагове:   навици,   четене,   книги,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justme95
Категория: Хоби
Прочетен: 23954
Постинги: 33
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930