Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2017 14:10 - Книжни Оскари
Автор: justme95 Категория: Хоби   
Прочетен: 392 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 1.       Най-добър мъжки образ в книга?

-          Най-добър мъжки образ в книга, за мен не е само един а това са Хари Потър и Ронълд Уизли от поредицата за Хари Потър на авторката Дж. К. Роулинг.

2.       Най-добър женски образ в книга?

-          Най-добър женски образ за мен е Хърмаяни Грейнджър в цялата поредица за момчето магьосник.

3.       Най-добър сюжетен обрат в книга?

-          Най-добър сюжет на книга това за мен е Всичко Всичко на Никола Юн, признавам си очаквах съвсем друг развой на книгата и я препоръчвам на всеки, който обича освен тийн книги, но и зашеметяващи обрати.

4.       Най-добър сюжет в книга?

-          Поредицата за Хари Потър…

5.       Най-добра корица на книга?

-          Не може да бъде избрана само една за мен най- добри корици са на Хари Потър, Всички наши места на Дженифър Нивън, Бъдеще на Димитър Глуховски и се спира само на тези трите, не защото не мога да изброя още красиви корици на книги а защото ако почна няма да се спра, за това се спирам на три сам…

6.       Най-добър второстепенен герой в мъжки или женски образ в книга?

-          За най-добър второстепенен мъжки образ съм с две ръце за Фред и Джордж Уизли..

-          За най-добра второстепенен женски образ в книга Моли Уизли

7.       Най-уникален сюжет на книга?

-          Пустинно цвете на Уерис Диъри, защото това е една истинска история, за едно момиче, което избягало от старите обичай в Сомалия и търсейки себе си в Лондон, мен лично много ме трогна и я препоръчвам на всеки, който обича да чете истински истории, за друга култура и друг свят…

8.       Най-добра екранизация на филм по-книга?

-          За мен не е само една екранизация по-книга добра, за това съм се спряла на три, който са ме впечатли ли: Поредицата за момчето магьосник, Вината в нашите звезди и Диверигенти на Вероника Рот…

9.       Книга, която би се получила добре ако бъде анимирана?

-          Поредицата за Лукс на Дженифър Л. Арментраут

10.   Най-добър автор?

-          Няма само един най-добър автор, но за мен си Дж. К. Роулинг

11.   Най-добър екшън в книга?

-          Време да се живее време да се мре на Ерих Мария Ремарк…

12.   Най-добра музика в филм по-адаптация на книга?

-          Красавицата и звярът на Габриела-Сюзан дьо Вилньоф

13.   Най-добра Новела или кратка книга?

-          Имам не една любима за това ще се спра да две и те са Вината в нашите звезди на Джон Грий и Моята прекрасна книжарничка на Петра Хартлиб. Интересното и при двете освен, че са кратки по-обем, те обаче са, много силни по-съдържание, защото и двете са по-истински истории, който ще накарат всеки читател да се замисли върху живота…

14.   Най-добра историческа книга или документална?

-          Сега аз не си падам по-този жанр, за мен е много тежък и пълен с факти,който не мога да запомня до край, но същевременно е и много смислен и ни по-казва примерно как е живял някой в друг период какво е било модерно тогава, какво не е било, какво не се е харесвало и какво не, но най-важното е че показва една истинска история, показна не през измислени герой, а през очите на човека, които ги е видял.

За мен има две книги, който ме трогнаха и това са: Време да се живее време да се мре на Ерих Мария Ремарк и Пустинно цвете на Уерис Диъри…

15.   Най-добра самостоятелна книга, която не е поредица?

Всички наши места на Дженифър Нивън, за мен лично има много дълбок смисъл в нея и ме докосна право в душата ми и я препоръчвам на всеки един младеж…

 

Ако ви е харесал този таг, може да оставите долу под тага коментари дали ви искате още такива разнообразни теми и какво бихте ми препоръчали за гледане за четене няма значение, какъв е жанра щом на вас ви хареса може и на мен да ми хареса.

 

Благодаря Ви!!!



Тагове:   книги,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justme95
Категория: Хоби
Прочетен: 23928
Постинги: 33
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930