Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2017 17:41 - Saw/ Убийствен пъзел 4 част
Автор: justme95 Категория: Хоби   
Прочетен: 823 Коментари: 0 Гласове:
0



 Режисьор : Дарън Лин Баузмън

В ролите : Тобин Бел, Костас Мандилор, Дина Майер, Шони Смит, Бетси Ръсел, Дони Уолбърг, Бахар Сумек

Държава : САЩ

Година : 2007

Времетраене : 01:35:31 в

В четвърта част разбира ме, че макар и Пъзела да е мъртъв. Делото му не умира с него, а ще продължи и след смъртта му.

И тук изникват куп нови въпроси след като Пъзела е мъртъв, кой е наследника на неговия труд и дали и той като всички ще бъде изпитан???

Коя е новата игра, и дали е повече от една?

Дали ще има оцелели и след тази игра?

Ще има ли нови разкрития около Пъзела?

И какво общо има бившата съпруга на Джон с неговата игра?

На тези и още куп други въпроси ще бъде отговорено в само ако гледате 4 част на „Убийствен пъзела“.

За мен четвърта част беше много интересна, заради това как и мъртъв Пъзела продължава да всява ужас, сред живите, сякаш все още е жив и разбира се, кой продължава делото му…

В тази част се личи ясно как един гений като Пъзела влияе макар и мъртъв, на хората и не ги оставя НЕИЗПИТАНИ…

 Ако сте фенове на филма под ревюто може да оставите коментари дали ви е харесало дали искате още такива ревюта и какво бихте ми препоръчали за гледане за четене няма значение, какъв е жанра щом на вас ви хареса може и на мен да ми хареса.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justme95
Категория: Хоби
Прочетен: 23952
Постинги: 33
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930