Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2017 12:47 - „Къщата на езерното дъно“
Автор: justme95 Категория: Хоби   
Прочетен: 252 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Къщата на езерното дъно“

От: Джош Малерман

Издателство за България: Dejabook

Издадена: 2017 г.

Книга: меки корици

Не знам дали, защото първо прочетох дебютния му роман на Джош Малерман „Кутия за птици“, която също е издадена от издателство dejabook, и честно да си призная повече ми хареса от "Къщата на езерното дъно", която  се разказва в обем от 148 страници историята на Джейсън и Амалия, който са двама тийнейджъри на по 17 годишна възраст, която първа среща не е типичната за едни тийнейджъри, смисъл кино и пуканки, ами в едно езеро, което на дъното му има запазена къща, което е лол нали все пак трябва да е само останки, но тя изглежда не покътната, което само по-себе си е невероятно, но аз очаквах да има повече ужаси, заедно с мистерията, която беше в основата на книгата, а не да ми се описва при всяко тяхно влизане в къщата, мебелировката, разбира се, че е интересно как се е запазила непокътната, но все пак трябва ще да има поне според мен повече развиване на самите персонажи герой и повече диалог, защото според мен беше малко дървено на моменти и така нареченото чудовище трябва ще да се появи много преди самия край на книгата, защото все пак, те влизаха постоянно в къщата и не може да ме обеди автора, че чудовището не ги е чуло, а чак след като Джейсън пита как и защо и чак тогава, започва да има раздвижване на чудовището, някак си не ми се връзват неща, но това си е мое мнение.

На книгата в goodread и дадох 2 от 5 звезди, защото очаквах много повече от автора и сигурно за това съм разочарована от книгата защото очаквах да е надминал дебюта си, а сега като се замислих, защо на някой автори първата книга и ме силна а следващата не или поне при мен беше така.

Но все пак ако вие сте я прочели може да споделите вашето мнение за книгата, какви впечатления е оставила  у вас книгата и самия автор.

Под ревюто може да оставите коментари дали ви е харесало дали искате още такива ревюта и какво бихте ми препоръчали за гледане за четене няма значение, какъв е жанра щом на вас ви хареса може и на мен да ми хареса.

Благодаря Ви!!!




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justme95
Категория: Хоби
Прочетен: 23852
Постинги: 33
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031